تهران خیابان لالەزار جنوبی پاساژ بوشهری طبقه اول پلاک 50

سیم و کابل البرز نیرو رعد

سیم و کابل البرز نیرو رعد

9 فروردين 1403

53

البرز نیرو رعد

الــبرز نـیرو رعـد
آشنایی با گروه تولیدی سیم و کابل البرز نیرو رعد

شرکت البرز نیرو رعد در سال ۱۳۸۸ با هدف تولید انواع سیم و کابل، تأسیس گردید و پس از چندین سال پس از طی مراحل رشد و توسعه اکنون به یکی از شرکت‌های بزرگ و فعال در زمینه طراحی و تولید انواع سیم و کابل تبدیل شده است. مدیریت و کارکنان این شرکت همواره به‌منظور برآورده نمودن نیازها و انتظارات ذی‌نفعان‌ در جهت تولید و توسعه پایدار و خلق ارزش متمایز برای مشتریان، انجام به‌موقع تعهدات و تضمین کیفیت محصولات تلاش می‌کنند. اصل تولید سالم،کیفیت برتر و رضایتمندی مشتری، باور قطعی و تثبیت شده مدیران و کارکنان این شرکت می‌باشد. شرکت سیم و کابل البرز نیرو رعد با نگاه به چشم‌انداز متعالی خود و با توجه به ارزش‌ها و انتظارات مشتریان عزیز، ضمن رعایت اصول و استانداردهای ملی و بین‌المللی و با بهره‌مندی از پرسنل با تجربه و متخصص، امکان تولید انواع مختلف سیم و کابل های صنعتی و ساختمانی ، کابل های مخابراتی،کابل های شبکه ،کابل دوربین،کابل کواکسیال، کابل های فشارضعیف و متوسط با هادی افشان و مفتول ساخته شده از آلیاژ مس را دارا می‌باشد.

شرکت سیم و کابل البرز نیرو رعد در ابتدا بیشتر تکیه بر تولید محصولات ساختمانی داشت به طوری که خیلی زود و با کسب مجوزهای استاندارد۶۰۷ و با روند رو به رشد کیفیت خود توانست در همان ابتدا سهم خود را در بازار به دست آورد. بعد از آن شرکت با پیاده سازی ISO 9001 و بر پایه الزامات آن به تولید محصولات تخصصی تر و مشتریان خاص روی آورد، به طوری که با ورود به عرصه تولید کابل های مخابراتی توانست در آن زمان نقش عمده ای در پرو‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ژه های شرکت مخابرات استانهای بزرگ کشور از جمله تهران و تبریز و اصفهان و … داشته باشد.


البرز نیرو رعد مفتخر به دریافت استاندارد و تائییدیه شرکت توانیر

شرکت البرز نیرو رعد بر این باور است که تولید با کیفیت در صنعت سیم و کابل منجر به اتصال ایمن و با کیفیت و پیشرفت کشور در زمینه شبکه برق میشود. برای تحقق این چشم‌انداز، ما همواره تلاش میکنیم که در زمینه توسعه مداوم محصول و نیز صادرات پایدار تمام تلاش خود را به کار گیریم.


02133907184 پخش الکتریکی تهران لاله زار تولید و فروش انواع لوازم روشنایی و صنعتی بصورت عمده و خرده آدرس : لاله زار شمالی کوچه پیرنیا یکم 💥فروش فقط انلاین💥 تلگرام:

محصولات مشابه در دسته البرز نیرو رعد

برای اطلاعات بیشتر 02133907184
با ما در واتس آپ 09128181908