تهران خیابان لالەزار جنوبی پاساژ بوشهری طبقه اول پلاک 50

پروژکتور بلک لایت ۵۰ وات پرتو نور توس

پروژکتور بلک لایت ۵۰ وات پرتو نور توس

15 فروردين 1403

98

پرتو نور توس

پروژکتور بلک لایت ۵۰ وات پرتو نور توس، نور ماورا بنفش را با طول موجی بین ۴۰۰ تا ۳۱۵ نانومتر تولید می‌کند. نور یو وی تولید شده توسط این پروژکتور از نوع UVA می‌باشد و برای انسان کاملا بی‌خطر است. این محصول با تولید نور بلک لایت به صورت گسترده باعث درخشش مواد فسفر دار در تاریکی می‌شود. نوع لامپ بلک لایت این محصول SMD است که نسبت به دیگر لامپ‌های ماورا بنفش که از جنس بخار جیوه هستند دوام بیشتری دارد و خطر آلودگی محیطی را در صورت شکستن ندارد. پروژکتور ۵۰ وات محصول شرکت پرتو نور توس با °۲۴۰ زاویه تابش مناسب برگزاری مهمانی‌ها با تم بلک لایت است. جنس بدنه این محصول از آلمینیوم و به رنگ مشکی است و دارای شاخص نمود رنگ ۸۰ و درجه محافظت ۶۵ است. درجه محافظت ۶۵ به این معنی است که این پروژکتور در برابر آب و گرد و غبار مقاومت بالایی دارد.
کاربرد بلک لایت چیست؟
ظاهر پروژکتور بلک لایت مانند یک پروژکتور معمولی به نظر می‌رسد، زمانی که نور دیگری در محیط وجود نداشته باشد در ظاهر نور بنفش کمی از خود منتشر می‌کند و باعث درخشش اجسامی که دارای فسفر هستند می‌شود. چند کاربرد درخشش فسفر در برابر ماورا بنفش:

اسکناس و اسناد تقلبی: یکی از راه‌های تشخیص اسکناس‌های تقلبی و تغییرات در جعل اسناد تاباندن نور بلک لایت است.
تشخیص آثار هنری: در رنگ‌های قدیمی به کار رفته در نقاشی‌های قدیمی فسفر وجود ندارد زمانی که نور را به آثار نقاشی می‌تابانند جعلی بودن آثار هنری را از این طریق درخشش آن تشخیص می‌دهند.
شتی‌ها و ضعف‌های ساختاری: در برخی از صنایع با اضافه کردن فسفر به آب و تاباندن نور ماورا بنفش به منبع‌ها و سازه‌هایی که احتمال نشتی آن را می‌دهند از خسارات احتمالی جلوگیری می‌کنند.
حیوانات موذی و حشرات خاص: برخی از موجودات مانند عقرب زیر نور ماورا بنفش می‌درخشند. یکی از ابزارهای مهم کمپینگ در برخی از مناطق، چراغ‌قوه‌های بلک لایت برای بررسی محیط چادرها است.
معاینات صحنه جرم پزشکی قانونی: یکی از کاربردهای مهم بلک لایت تشخیص لک‌های خون و ... در صحنه‌های جرم است. با توجه به اینکه مایعات بدن حاوی فسفر هستند حتی اگر با شوینده پاک شده باشند قابل شناسایی هستند زیرا یکی از اجزای شوینده‌ها فسفر است.
بررسی‌های بهداشت محیطی: در هتل‌ها و اقامتگاه‌ها استفاده از بلک لایت برای بررسی‌ بهداشتی بکار می‌رود.
مهمانی با تم بلک لایت: لامپ ماورا بنفش همراه با وسایلی مانند بادکنک، رنگ‌ها، لیوان‌ها و... حاوی فسفر هستند در مهمانی با تم بلک لایت محیطی هیجان انگیز و زیبا ایجاد می‌کند.
پزشکی: تشخیص برخی از ضایعات پوستی قارچی و باکتریایی در پزشکی از طریق بلک لایت انجام می‌شود که با چشم قابل دیدن نیستند.
ماورا بنفش چیست؟
طیف نور تولید شده توسط خورشید بین 100 تا 400 نانومتر را نور ماورابفنش می‌گویند. این طیف برای انسان قابل رویت نیست. طیف ماورا بنفش در سه دسته مختلف قرار می‌گیرد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.

طیف یو وی ای بین ۱۰۰ تا ۳۲۰ نامومتر تولید می‌کند که برای انسان هیچ خطری ندارد و در لامپ‎‌ها و پروژکتورهای بلک لایت مورد استفاده قرار می‌گیرد.
طیف یو وی بی ۲۷۸ تا ۳۲۰ نانومتر تولید می‌کند که کاربردهای فراوانی از نوردرمانی، دستگاه‌های سولاریوم و... کاربرد دارد.
طیف یو وی سی بین ۲۰۰ تا ۲۸۰ نانومتر است که برای انسان و موجود‌ات زنده خطرناک است و بیشتر کاربرد در صنایع مختلف جهت گند زدایی و ضد عفونی وسایل پزشکی کاربرد دارد.
مشخصات

ابعاد کلی

۳۰x۲۱x۱۶ سانتی‌متر

ابعاد چراغ

۳۰x۲۰۸۱۶ سانتی‌متر

وزن

۱۰۰ گرم

جنس بدنه

آلومینیوم دایکست

پوشش بدنه

آلومینیوم

نوع لامپ

ال ای دی

سرپیچ

سیمی

محدوده دمای عملکرد

۱۰-۳۰

جنس شیشه یا حباب

شیشه


02133907184 پخش الکتریکی تهران لاله زار تولید و فروش انواع لوازم روشنایی و صنعتی بصورت عمده و خرده آدرس : لاله زار شمالی کوچه پیرنیا یکم 💥فروش فقط انلاین💥 تلگرام:

محصولات مشابه در دسته پرتو نور توس

برای اطلاعات بیشتر 02133907184
با ما در واتس آپ 09128181908