تهران خیابان لالەزار جنوبی پاساژ بوشهری طبقه اول پلاک 50

محافظ ۶ خانه دیجیتال پارت الکتریک

محافظ ۶ خانه دیجیتال پارت الکتریک

9 شهريور 1403

79

پارت الکتریک

توضیحات

محافظ برق 6 خانه پارت الکتریک وسیله ای برای محافظت از وسایل برقی در برابر نوسان ولتاژ برق می باشد. اگر نگران خراب شدن یا سوختن قطعات و برد های وسایل الکتریکی موجود در خانه یا محل کار هستید، محافظ ولتاژ برق پارت وسیله ای مناسب برای محافظت از تلوزیون، یخچال، کامپیوتر، پکیج و لوازم صوتی و تصویری می باشد. در محافظ برق پارت از 6 مغزی سرامیکی مستقل از هم استفاده شده است. اهمیت استفاده از مغزی سرامیکی به این خاطر است که جریان برق باعث ایجاد گرما می شود، به همین دلیل است که وقتی سیم برق را به آهن وصل کنیم باعث داغ شدن آن می شود و زمانی که برق به بدن انسان می خورد حرارت آن باعث ایجاد سوختگی می شود. دو ویژگی مهم سرامیک این است که اولا یک لایه ی نفوذ ناپذیر ایجاد میکند که در صورت افزایش دمای یکی از پریز ها مانع سرایت این حرارت به بخش های دیگر محافظ می شود و از ایجاد جرقه و اتصالی جلوگیری میکند و دیگر آنکه استفاده طولانی مدت از جریان برق باعث ایجاد حرارت بالا در محل اتصال بین دوشاخه وسیله برقی مانند یخچال و محافظ میگردد، از این رو مغزی سرامیکی به دلیل مقاومت بالا در برابر حرات و توانایی جذب گرما و ممانعت از سرایت آن به بخش های دیگر، باعث ایجاد ایمنی بالا در محافظ برق می شود.
در ساخت بدنه محافظ برق پارت الکتریک 6 خانه از نوعی پلیمر محکم و مقاوم به نام ABS استفاده شده است که باعث زیبایی دستگاه و آسیب پذیری کمتر آن در برابر ضربه می شود. در پلیمر ABS ماده ای که باعث آسیب رساندن به بدن انسان شود، شناسایی نشده و از این بابت هم اثر منفی بر روی سلامتی انسان نمیگذارد. این محافظ دارای 3 پریز معمولی و 3 پریز ارت دار می باشد. استفاده از ارت در محافظ برق به افزایش ایمنی آن و جلوگیری از برق گرفتی کمک میکند. در واقع پریز های دارای ارت از طریق انتقال جریان اضافی برق به زمین مانع از برق گرفتی و افزایش ولتاژ می شوند.

نحوه استفاده از محافظ برق دیجیتال پارت الکتریک

بر روی بدنه این محافظ یک کلید قرمز رنگ برای روشن و خاموش کردن دستگاه قرار دارد. بر روی دستگاه یک نمایشگر دیجیتال برای نمایش ولتاژ ( سرعت حرکت برق در سیم ) وجود دارد و در کنار آن 3 چراغ ال ای دی به رنگ های قرمز، زرد و سبز طراحی شده است. با روشن کردن دستگاه، نمایشگر دیجیتال شروع به نمایش معکوس زمان تاخیر دستگاه میکند. زمان تاخیر محافظ برق پارت 60 ثانیه می باشد، یعنی از لحضه روشن کردن دستگاه 60 ثانیه طول میکشد تا جریان برق وارد سیستم شود. از زمان روشن کردن دستگاه، چراغ ال ای دی زرد رنگ نیز روشن می شود و بعد از پایان زمان تاخیر در صورتی که چراغ سبز رنگ روشن گردد، یعنی جریان برق به درستی وصل شده است. بعد از اتصال جریان برق نمایشگر دیجیتال ولتاژ برق شهری را نمایش خواهد داد و در این میان در صورتی که ولتاژ از میزان تعریف شده برای دستگاه کمتر یا بیشتر گردد، به طور اتوماتیک برق پریز های محافظ قطع شده و چراغ ال ای دی قرمز رنگ روشن خواهد شد، پس از بازگشت ولتاژ به حد مجاز، برق پریز ها وصل میگردد.

ویژگی ها :

  • دارای مغزی سرامیکی
  • دارای 3 عدد پریز ارت دار
  • دارای نمایشگر دیجیتال برای نمایش زمان تاخیر و میزان ولتاژ
  • دارای 3 چراغ LED برای نمایش وضعیت جریان برق
وزن 580 gr
ابعاد  50*156*189
ولتاژ 250 V
شدت جریان 10A
توان خروجی 2450 VA
زمان تاخیر در وصل 30-90 sec
ولتاژ قطع بالا 245-255 V
ولتاژ قطع پایین 170-180 V
تعداد پریز 6 عدد
توضیحات پریز 3عدد ارت دار

 

3 عدد بدون ارت

نوع نمایشگر دیجیتال
کلید دارد
طول کابل 1.8m / 3m / 5m

02133907184 پخش الکتریکی تهران لاله زار تولید و فروش انواع لوازم روشنایی و صنعتی بصورت عمده و خرده آدرس : لاله زار شمالی کوچه پیرنیا یکم 💥فروش فقط انلاین💥 تلگرام:

محصولات مشابه در دسته پارت الکتریک

برای اطلاعات بیشتر 02133907184
با ما در واتس آپ 09128181908