تهران خیابان لالەزار جنوبی پاساژ بوشهری طبقه اول پلاک 50

بخاری برقی فن دار ابر استار

بخاری برقی فن دار ابر استار

2 مهر 1403

25

بخاری ابراستار

مشخصات بخاری برقی فن دار ابراستار
بخاری برقی فن دار ابراستار یکی از بهترین و باکیفیت ترین بخاری برقی های فن دار موجود در بازار می باشد، بخاری برقی ایستاده ابر استار مدل فن دار دارای ۳ المنت شیشه ای باکیفیت و درجه یک می باشد و همینطور این بخاری برقی فن دار دارای ۳ کلید روشن و خاموش می باشد که از طریق این کلید های موجود شما می توانید وضعیت روشن و خاموش بودن المنت و همینطور فن را کنترل کنید.

ورق فلزی استفاده شده به عنوان بدنه در بخاری برقی فن دار ابراستاره از نوع درجه یک و ضخیم می باشد و به همین دلیل طول عمر این بخاری برقی بسیار بالا می باشد، یکی از ویژگی های بسیار عالی این بخاری برقی، رنگ نسوز آن می باشد، درواقع رنگ بخاری برقی فن دار ابر استاره از نوع الکترواستاتیک نسوز می باشد و به همین دلیل براثر استفاده طولانی مدت رنگ بدنه این بخاری برقی به هیچ عنوان از بین نخواهد رفت.

کابل استفاده شده در بخاری برقی ایستاده ابر استار انواع درجه یک می باشد، بطور کلی تمامی قطعات و لوازم استفاده شده در این بخاری برقی از نوع درجه یک و باکیفیت می باشد، در ادامه به ویژگی و کاربرد های بخاری برقی فن دار ابراستار خواهیم پرداخت
کاربرد بخاری برقی کم مصرف فن دار ابر استار
مغازه
شرکت
دفتر کار
محیط های اداری
آپارتمان (پذیرایی، اتاق خواب و...)
و...
ویژگی های بخاری برقی فن دار ابر استار
ایمنی بسیار بالا
بدنه قوی و بسیار مستحکم
مجهز به کلید قطع و وصل
المنت شیشه ای باکیفیت
مصرف برق پایین و مناسب
مجهز به فن پخش و پرتاب گرما
رنگ بدنه کوره ای و نسوز
دارای تاییدیه و استاندارد ملی ایران
مجهز به سیستم قطع کن خودکار
کابل برق قوی و درجه یک
و...
یکی از مهم ترین ویژگی هایی که بخاری برقی فن دار ابر استار را نسبت به سایر بخاری برقی ها متمایز می کند، مجهز بودن به سیستم قطع کن خودکار این بخاری برقی است، سیستم قطع کن خودکار خطر های آتش سوزی و سوختگی براثر حرارت و آتش را بسیار کاهش می دهد، درواقع سیستم قطع کن خودکار در بخاری برقی باعث می شود هر زمانی که بخاری برقی از حالت ایستاده و استاندارد خارج شود و یا به زمین بیفتد، بخاری برقی به صورت خودکار خاموش شود.

کاربرد فن در در بخاری برقی فن دار چیست؟
فن در بخاری برقی موجب می شود که گرمای باکیفیت تر و بهتری از بخاری برقی پخش شود، درواقع وجود فن در بخاری برقی باعث می شود که گرمای خارج شده از بخاری برقی حداقل به یک متر جلو تر پرتاب شود و به همین گرمای بخاری برقی بسیار باکیفیت و بهینه تر می باشد. ( همینطور دقت داشته باشید فن استفاده شده در بخاری برقی فن دار ابراستار از نوع مرغوب و درجه یک می باشد)

مزایای المنت شیشه ای استفاده شده بخاری برقی فن دار ابر استار
همانطور که می دانید بخاری برقی فن دار ابر استار دارای ۳ المنت شیشه ای بسیار با کیفیت می باشد، المنت های شیشه ای نسبت به المنت سرامیکی مزیت های بسیار بیشتری دارند، از مزیت های این نوع المنت به موارد زیر می توان اشاره کرد.

این نوع المنت از زمان شروع به کار، گرمای بسیار مطلوبی دارند.
المنت های شیشه ای نسبت به المنت های سفالی و سرامیکی سر و صدای کمتری دارند.
بازدهی و قدرت پخش گرما در المنت های شیشه ای بسیار بیشتر از سایر المنت های موجود می باشد.
طول عمر المنت های شیشه ای نسبت به المنت های سفالی و... بسیار بیشتر می باشد.
همینطور نصب و تعویض المنت شیشه ای بسیار آسان و ساده می باشد و شما به راحتی در صورت نیاز می توانید المنت شیشه ای موجود در این بخاری برقی را تعویض کنید.

بخاری برقی فن دار ابر استار کم مصرف است؟
بطور کلی تجهیزات گرمایشی برقی از نوع لوازم برقی های پرمصرف محسوب می شوند، دلیل پرمصرف بودن این تجهیزات نیز وجود المنت در ساختار آنها می باشد، زیرا که المنت به دلیل تبدیل انرژی برق به گرما ، از نظر مصرف انرژی پرمصرف محسوب می شود، پس باتوجه به این موارد بخاری برقی ها بطورکلی مصرف برق بالایی دارند.

اما باید به این توجه داشته باشید که برخی از بخاری برقی های موجود در بازار به دلیل وجود برخی از قطعات و همینطور سایر موارد، مصرف برق بسیار کمتری نسبت به سایر بخاری برقی های موجود در بازار دارند، خوشبختانه بخاری برقی فن دار ابر استار جزء بخاری برقی های کم مصرف موجود در بازار محسوب می شود.

نکات مهم هنگام استفاده از بخاری برقی فن دار ابر استار
بخاری برقی را دور از دسترس کودکان، حیوانات خانگی و... قرار دهید.
بخاری برقی فن دار ابر استار را به صورت ایستاده استفاده کنید.
بخاری برقی را در نقاط ایمن و به دور از خطر آتش سوزی قرار دهید.
حداقل در فاصله یک متری بخاری برقی هیچ وسیله ای را قرار ندهید.
و...


02133907184 پخش الکتریکی تهران لاله زار تولید و فروش انواع لوازم روشنایی و صنعتی بصورت عمده و خرده آدرس : لاله زار شمالی کوچه پیرنیا یکم 💥فروش فقط انلاین💥 تلگرام:

محصولات مشابه در دسته بخاری ابراستار

برای اطلاعات بیشتر 02133907184
با ما در واتس آپ 09128181908