تهران خیابان لالەزار جنوبی پاساژ بوشهری طبقه اول پلاک 50

چراغ سوله ای 200 وات LED سری UFO

چراغ سوله ای 200 وات LED سری UFO

4 مهر 1403

11

یزد نور

مشخصات فنی چراغ سوله ای
استفاده از شیشه باکیفیت در ساخت این چراغ سوله ای صنعتی باعث شده که از شفافیت و مقاومت بالایی برخوردار باشد و نور را به شکل یکنواخت و واضح منتشر کند.

همچنین، بدنه آلومینیومی سنگین آن، علاوه بر استحکام و طول عمر زیاد، توانایی دفع حرارت مناسبی نیز دارد که باعث افزایش بهره‌وری چراغ در محیط‌های صنعتی و بزرگ می‌شود.

این چراغ‌ها با توجه به نیازهای این محیط‌ها از قدرت نوری بالا، بازدهی مناسب، و دوام بیشتری نسبت به چراغ‌های معمولی برخوردارند.

نصب آسان بدون تجهیزات خاص و روشن شدن آنی این چراغ سوله ای ال ای دی، از دیگر ویژگی‌های برجسته آن می‌باشد.

مصرف بهینه برق که این روزها از نکات مهم استفاده از محصولات روشنایی می‌باشد، در این سیستم جریان دارد. چراغ کاسه ای سوله ای سبب کاهش مصرف برق و هزینه‌های جانبی شما می‌شود که مشخصه مهمی برای انتخاب بهترین چراغ سوله ای است.

این محصول با گارانتی 2 ساله تعویض بی قید و شرط، به خریداران این اطمینان را می‌دهد که در صورت بروز هرگونه نقص یا مشکل فنی در مدت 24 ماه چراغ بدون هزینه و به‌طور کامل تعویض خواهد شد. این تعهد به کیفیت و خدمات پس از فروش، نشان‌دهنده اعتماد تولیدکننده به دوام و عملکرد مطلوب چراغ است و به کاربران کمک می‌کند تا با آرامش بیشتری از محصول استفاده کنند.

پروژکتور چراغ سوله ای می‌تواند به صورت سقفی و یا آویز مورد استفاده قرار بگیرد و در مدل‌های مختلف چرغ سوله ای 200 وات، 150 وات و 100 تولید می‌شود که شما می‌توانید متناسب با محل موردنظرتان یکی از این چراغ‌ها را انتخاب و تهیه نمایید.

چراغ سوله ای یزدنور
شرکت یزدنور، تولید کننده انواع محصولات نور و روشنایی با بهترین کیفیت و گارانتی بالا همواره در جهت رضایت مشتریان خود گام برداشته و تمام تلاش خود را در ارائه بهترین و خلاقانه‌ترین کالاهای روشنایی قرار داده است.

تولید چراغ سوله ای خورشیدی نیز توسط این شرکت به بهترین نحو صورت گرفته و به همراه ضمانت تعویض 2 ساله به بازار عرضه‌ می‌شود.
مشخصات فنی
توان مصرفی (w) 200 وات
شار نوری 22000 لومن
شاخص نمود رنگ (CRI) CRI>80
زاویه پخش نور 140 درجه
ضمانت (ماه) 24 ماه


02133907184 پخش الکتریکی تهران لاله زار تولید و فروش انواع لوازم روشنایی و صنعتی بصورت عمده و خرده آدرس : لاله زار شمالی کوچه پیرنیا یکم 💥فروش فقط انلاین💥 تلگرام:

محصولات مشابه در دسته یزد نور

برای اطلاعات بیشتر 02133907184
با ما در واتس آپ 09128181908